reklama

Pekné písmo, aj rovné, ale písal som to na počítači

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

aj z obchodu sa vrátiš so suchým rožkom.
povedali mi priatelia a pomalým krokom sa sušia k strúhanke.
modlím sa:
vaša jasnosť, prvý miešič cesta, veľkomožný pekár a jediný sypač sézamu, prosím potri mojich priateľov žĺtkom.
ochraňuj ich extra výberové polohrubé duše.
amen.
mám veľký chlebník.
nestačí.
dnes ti chieb i narežú a zabalia.
ani neviem čí je to polotovar.
ked niečo nevieš tak je to na google.
na google to nie je, neviem čí je to polotovar.
ak niečo nie je na google tak si najskôr z číny a tvojho providera obmedzuje štátna informačná polícia.
ak si z číny tak mi prosím napíš akú klávesnicu používaš, lebo si to vôbec neviem predstaviť.
ja ti predstavím revolučný krokovník astronautov vývojárov na mesiaci.
podopierajúc sa pascalom, denne si nôťili do kroku a spievali:

program priatelia;
uses city;
var senzual,racio,6zmysel:integer;
laska:array[1..leziaca osmicka];
begin
clrscr;
writeln('Ľúbim Ťa človek');
read(senzual);
racio:=0;
6zmysel:=0;
repeat
begin
racio:=racio+1;
6zmysel:=sqr(racio);
end;
for laska:=1 to 50 do suchy rozok;
for laska:=50 to leziaca osmicka do napis clanok;
textcolor(red);
writeln('Teplovzdušná rúra, mikrovlnka či iné piecky ňezábrania bielemupečivu vrátaňe všetkých rožkov obschnúť a dokonať v neúctivej podobestrúhanky');
readln;
readln;
end.

chytľavá melódia, čo je len pravda.
pri návrate kričia "aha, tu sa vynára otázka".
znela smelo: "kdeže sú kľúče od nášho interplanetárneho modulu?"
nie na každú otázku je odpoveď.
takéto otázky sa potom riešia vierou.
Viera už dlhší čas brigáduje v zahraničí.
opustila nás Viera.
naučila sa cudziu reč a zopár mien vtákoantilop z lexikónu.
kupuje si nerezaný chlieb.
divná opica.
jak dobre, že ja som sa narodil len tak, lebo som počul že všetci ste sa vyvinuli z opice.
ani neviem či sa rátam medzi primátov teraz.
chcem však vlastnú smečku primátov.
a v nej všetkých svojich priateľov.
ľúbim Vás.
dzivo dosť.

pimp my interplanetárny modul.

Martin Koreň

Martin Koreň

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek milión Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu